3 Mayıs 2010 Pazartesi

Her canlının ölümü tadacağını, ama sadece bazılarınınhayatı tadacağını öğrendim.

Mevlana






Sonsuz BİR karanlığın içinden doğdum.



Işığı gördüm, korktum.



Ağladım.



Zamanla ışıkta yaşamayı ögrendim.



Karanlığı gördüm, korktum.







Gün geldi sonsuz karanlığa uğurladim sevdiklerimi. ..



Ağladım.



Yaşamayı ögrendim.



Dogumun, hayatın bitmeye başladığı BİR oldugunu;



aradaki bölümün, ölümden çalınan Zamanlar oldugunu



ögrendim.



Zamani ögrendim.



Yarıştım onunla ...



Zamanla yarışılmayacagını,



zamanla barışılacağını, zamanla ögrendim ...



Insanı ögrendim.



Gale insanların içinde iyiler ve kötüler oldugunu ...



Gale da onun insanın içinde



iyilik ve kötülük bulundugunu ögrendim.



Sevmeyi ögrendim.



Gale güvenmeyi ...



Gale da güvenin sevgiden daha kalıcı oldugunu,



sevginin güvenin Sağlam zemini uzerine kuruldugunu



ögrendim.



İnsan tenini ögrendim.



Gale tenin altnda BİR Ruh bulundugunu. ..



Gale da ruhun aslında tenin üstünde oldugunu ögrendim ..



Evreni ögrendim.



Gale evreni aydınlatmanın yollarını ögrendim.



Sonunda evreni aydinlatabilmek tıklayın çevreni kez



aydınlatabilmek gerektigin ögrendim.



Ekmeği ögrendim.



Gale Barış tıklayın ekmegin bolca üretilmesi gerektigini.



Gale da ekmeği hakça üleşmenin,



galore üretmek kadar önemli oldugunu ögrendim.



Okumayı ögrendim.



Kendime yazıyı ögrettim Gale ...



Ve BİR süre Gale yazı, kendimi ögretti Bana ...



Gitmeyi ögrendim.



Gale dayanamayıp dönmeyi ...



Daha da Gale kendime ragmen gitmeyi ...



Dünyaya tek basina Meydan okumayı ögrendim Genç yaşta ...



Gale kalabalıklarla Birlikte yürümek gerektigi fikrine vardım.



Gale da asil yürüyüşün kalabalıklara Karşı olması gerektigine aydım.



Düşünmeyi ögrendim.



Gale kalıplar içinde düşünmeyi ögrendim.



Gale sağlıklı düşünmenin kalıpları yikarak düşünmek



oldugunu ögrendim.



Namusun önemini ögrendim evde ...



Gale yoksundan Namus beklemenin namussuzluk oldugunu;



GERÇEK namusun, günah elinin altindayken, günaha el



sürmemek oldugunu ögrendim.



Gerçeği ögrendim BİR Gün ...



Ve gerçegin Acı oldugunu ...



Gale kararında acının, yemege oldugu kadar Hayata da



lezzet kattığını ögrendim.



Her canlının ölümü tadacağını, AMA sadece bazılarının



Hayatı tadacağını öğrendim.



Ben dostlarımı ne kalbimle ne de aklımla severim.



Olur ya ...



Kalp durur ...



Akil unutur ...



Ben dostlarımı ruhumla severim.



O ne durur, ne de unutur ...






Mevlana -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder